Allvarlig huvudvärk

På sista tiden har jag haft problem med huvudvärk. Igår gjorde det så ont så det var svårt att låta bli att skrika. Jag oroar mig hur det ska gå med studierna när jag får såna allvarliga problem. Finns inget annat att göra än att gå och lägga sig. De flesta julklappar har iaf blivit inhandlade nu, har dock några kvar som jag och K ska fixa endera idag eller imorrn. Idag har jag iaf tänkt att plugga mycket, och sen lite TV ikväll och äta tacos :) Jag har lyckats köpa typ de perfekta presenterna till K, för första gången :) Jag är mycket nöjd.

Igår innan huvudvärken var vi 2 gånger på stan. Först för att handla julklappar, sen gav en tjej på stan mig en flyer för vero moda. Man fick en gratis topp om man gick dit efter 18. Så då gjorde vi det. Fick en brun topp i strl S, ska prova den idag. Sen spanade vi lite till i affärer och köpte lite fler julklappar, sen gick vi och åt pizza på vår favvo-pizzarestaurang Grodan. Jag orkade för en gångs skull äta upp hela pizzan, måste va ett tecken på att det var gott :)


Kommentarer
Postat av: yohanna

usch, huvudvärk är alltid jobbigt. tänkte bara tipsa om magnecyl med koffein i, skitbra mot huvudvärk. det är det ända som hjälper på mig och jag har migrän, så det är rätt effektivt :) take care!

Postat av: Sparkle

med koffein i? märkligt? det hjälper alltså mot migrän? vore toppen :) ska spana på apoteket

2005-12-22 @ 17:56:43
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Sparkle

Yohanna, läste ditt inlägg i din blogg men kunde inte kommentera gör det här ifall du läser "Åh stackaren. Läste precis ditt inlägg och blev alldeles rörd. Det måste varit så hemskt för dig. Blev förvånad att det är fler som har liknande problem även om ditt nu tycks vara värre. Ta hand om dig!"

2005-12-22 @ 18:00:58
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: yohanna

ja med koffein. tyckte också det lät lite knasigt först men det hjälper jättebra. och tack för den fina kommentaren! :)

2005-12-23 @ 14:02:10
URL: http://yohaanna.blogspot.com
Postat av: Sparkle

ska snarast spana in det :) behövs verkligen

2005-12-23 @ 18:17:28
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback