Födelsedagsfesten igår

Saras födelsedagsfest igår var underbar. Kände dock ingen annan än Sara. Hon bor med en skolkamrat nu, de bodde såååå fint och stort.  Sara hade bakat så mycket gott, var så roligt att träffa henne och se hur hon bor nu.

För övrigt tror jag inte att jag gör något intryck på folk, jag är nog rätt blek. Ett exempel på det hände igår. En av Saras kompisar pluggar samma sak som mig. När jag började första terminen på programmet  skulle jag eventuellt köpa hans böcker så då snackade vi på tele, sen har vi träffats på en annan av Saras födelsedagsfester och sen har vi gått på samma termin nu i 1 år. Han kände inte igen mig och hade ingen aning om att vi nånsin träffats. Man måste göra ett rätt blekt avtryck då.

Kommentarer
Postat av: Sandra

eller så har han dåligt minne? =) sånt där händer mig jämt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback