Gjorts sen sist

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. I fredags var jag och K och handlade julklappar. De vi lyckades köpa var perfekta till de flesta. Själv har jag hälften av julklapparna kvar, men det ska jag nog ta på måndag. Igår var det lördag, K var tvungen att åka hem *snyft* och jag satt på möte i 5 timmar med MDH-gruppen. Sen på kvällen mådde jag dåligt, hade fått ont i huvudet- IGEN så jag gick och la mig vid 12. 09.30 imorse ringde K och väckte mig...han var och pluggade med sin kompis på skolan.

Idag blir det mer flyttpackning, fick 2 kartonger igår, sen blir det extremt mycket plugg och sen måste jag till ICA för att köpa mat för idag... sen kanske det endera blir lite TV eller World of Warcraft, får se :)

Snart är det iaf dags för frukost. Känner mig lite deppig idag, får ju inget jullov, hinner knappt ens fira jul i år :( om jag vore smartare skulle jag få mer jullov!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback