gjorts sen sist

22 dec. Såg King Kong på bio med K. Den var bra och inte alls för lång trots sina 3 timmar och 8 minuter. Den är nog bäst på bio. Jag fick jättemycket höjdskräck i slutet av filmen, brukar aldrig få det av filmer, men det var väldigt bra gjort. Mycket sevärd, men jag gillar lyckliga filmer och gillade därför inte slutet så mycket.

23 dec. Åkte vi till Flen för att hälsa på Ks mamma och syrra.

24 dec kl 10 kom pappa och hämtade mig. Då hade jag och K hunnit byta julklappar. Han fick en bärbar telefon, jättelyxig :) och sen fick han duschcremen till Jean Paul Gaultiers Le Male. Han älskar verkligen den telefonen :) Jag fick Buffy säsong 2 på dvd av älsklingen.

25 dec. Fyllde min farbrors fru år, var där och firade henne sen pluggade jag lite

26 dec. Mycket plugg på uppsatsen

27 dec. Idag åkte jag hem till Uppsala, passade på att spana lite på julrean men var så tungt med ryggsäck och påse så kollade inte så noga. Har träffat massa roliga människor idag. Nu är det dags att packa lite till och plugga. Sen är det I'm gonna tell you a secret ikväll, ska ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback