Hyllning till korsetten

Jag vill aldrig ta av mig korsetten jag köpte för ett tag sen. Just nu har jag den på mig. Tog av axelbanden, de är egentligen mest för syns skull. Över så har jag min rosa kofta. Jag har aldrig varit nöjdare med ett köp. Jag har precis insett att det är fantastiskt att ha något axelbandslöst att hålla upp bysten med. Varför? Jo för att varje dag får jag ont i axlarna av BH-banden och tyngden som axlarna får bära, och märkena som BH-banden gör på mina axlar. Jag slipper verkligen det med korsetten och det bästa av allt är att korsetten inte är som en vanlig axelbandslös BH, den åker inte ner, den håller sig på plats. Jag känner sken-värk i axlarna just nu, eftersom jag är så van att ha smärtor där och det känns UNDERBART :) Vill aldrig ha på mig en vanlig BH igen. Måste shoppa fler såna här, inte nödvändigtvis korsetter, men något mer axelbandslöst som sitter bra. Det bästa med korsetten är att det är oklart om det är underkläder eller om det är "gå på fest-korsett". Jag känner att jag lätt skulle kunna ha den under koftan och gå ut så.  Känner verkligen inget obehag någonstans just nu.

LYCKA!

Kommentarer
Postat av: jen

korsett är snyggt o skötn som fan så! :)

2005-12-04 @ 02:05:03
Postat av: Johanna (B)

Kanske vore nåt för mig med... var har du köpt den?

2005-12-05 @ 14:45:14
Postat av: Sparkle

Det är väl rekommenderat kan jag säga. Känns som man kan skjuta upp en bröstförminskning några år på det. Min köpte jag på Twilfit i Eskilstuna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback