Lucy Liu for Vila

Jag bloggade tidigare idag om att bilderna i en butik på Lucy Liu i Vila kläder inspirerade mig till att köpa en väst, vilket jag aldrig nånsin trodde att jag skulle göra. Det var nog inte riktigt bara hon när jag tänker efter. Har spanat in Kim i topmodel och hon går omkring i väst ibland, asläckert.

Nåja ni måste spana in
länken till bilderna som inspirerade mig. Om ni kollar under collection och sen kollar första bilden där hon har en klänning. Jag har den klänningen. Hon kan dock ha den utan att se porrig ut, själv måste jag ju täcka upp den lite så man inte ser ut som man kommer från Big Brother eller nåt. Finns många fördelar med liten byst tydligen. Fjärde bilden inspirerade mig till västköpet. Ville egentligen ha setet som hon hade, men  jag är väldigt nöjd med den väst från Vila som jag faktiskt hittade :) Bildbevis kommer i morrn typ :)

Kommentarer
Postat av: carro

hej, du vet möjligtvis inte var jag kan få tag i den otroligt snygga klänningen lucy lui har på den första bilden? den som e lite röd, vit blå/grå? skulle bli otroligt glad om du visste! tack =)

2006-03-29 @ 17:23:48
Postat av: Sparkle

Hej, jag såg precis klänningen nu. Alltså, den var heeelt underbar :) tack för att du uppmärksammade mig på den. Jag skulle kunna tänka mig att den finns endera i Sthlm på deras Vila där eller i Gallerian Vila där. Har inte varit där på ett tag. Vet inte heller om den finns i Uppsala, har inte kollat shopping där på sista tiden, men i Uppsala kan den bara finnas på två ställen. Dea eller Holmlunds. Förresten, de har Vila på Dea i pub i sthlm oxå, våningen under Vilabutiken. Hoppas du hittar den, jag ska oxå ge mig på jakt efter den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback