Sparkle, en rumpspanare?

Det är så mycket snack om att killar jämt spanar på rumpor och bröst, men ärligt nu, är vi tjejer så hiiimla mycket bättre egentligen? När jag var yngre och läste Frida och Veckorevyn så var det ofta självtester på vilka killar man faller för. När det kom till frågan var man ser hos en kille först svarade jag alltid ögonen. Brukade alltid vara exempel som, Ögonen, rumpan, överarmarna, hans leende, hans tvättbräda till mage osv... men när jag tänker efter tror jag inte att det är ögonen jag ser först.

Det absolut första jag såg på K var hans fantastiska rumpa. Så kanske är jag inte bättre än de killar som spanar rumpor och bröst. Däremot blir män ofta fördömda för att de gör det, medan det inte är så mycket snack om tjejer som gör det. Märkligt! Men jag tror det kommer ändras snart. Jag tror att kvinnor inte är annorlunda än män, egentligen, vi är bara uppfostrade till att vara lite "finare i kanten" än män. That's all gonna change! Snart!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag är en stolt rumpspanare! :p

Läckra rumpor är toppen..;)

Postat av: Sandra

kom till icq???

2005-12-19 @ 17:56:20
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Sparkle

38385095 är min icq jag kommer använda

2005-12-19 @ 22:11:22
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Jojo

Ett par fina ögon väger inte upp en ful (fet)rumpa =)

2005-12-20 @ 12:40:58
Postat av: Sparkle

nä det är väl så hihi :)

2005-12-20 @ 12:49:28
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback