Sparkle= Hollywood Actress?

Hos fashionista hittade jag en länk som är helt underbar. Jag har alltid funderat över om man är lik en kändis här kan man få reda på det.

Jag blev lik Hilary Swank till 68% genom face-scanning.

Jag gjorde det en gång till med ett annat foto och då blev jag lik Anastacia Myskina till 70%. Vet inte ens vem det är. Modell kanske? NÄ tennisspelerska va hon visst. Men på det fotot hade jag huvudet lutat lite framåt så min ansiktsform såg lite smalare ut en vad det verkligen är, därför tror jag mer på första försöktet. Kanske ska försöka en tredje gång.

Nu vid tredje försöket blev jag lik Meg Ryan till 63%.

Det är nog bara att konstatera att jag inte är så extremt lik någon kändis.

Måste testa vem min pojkvän är lik också. Han blir säkert lik en tjej, för hans ansiktsform är feminin.

Haha :) det blev han :) Han blev lik Iris Chang, vem det nu kan vara :)


Meg Ryan
Meg Ryan


Så här ser min pojkvän ut enligt testet.
Iris Chang


Hilary Swank, ser man realistiskt på testet är det henne jag är mest lik. De två andra har alldeles för spetsiga hakor om man jämför med andra bilder. Längst ner till vänster är Anastacia Myskina.
Anastacia MyskinaHilary Swank


Kan inte påstå att jag är smickrad av testet, men det var ju inte så stor procentlikhet.

Kommentarer
Postat av: petra

jag undrar om jag är lik någon kändis:d

2007-11-29 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback