Basgruppen och den övriga dagen

Jag har faktiskt fört en konversation med ryssen nu, även om jag fick gissa mig till vad han sa. Han försökte prata lite svenska oxå. Min slutsats är att han är ungefär lika bra på svenska som på engelska.å

Idag skulle vi ha basgruppsmöte vid 08, ryssen kom ju inte. Var väl ingen big loss eftersom han inte bidrar med något. Jag kände inte heller att jag kunde bidra med så mycket egentligen heller, eftersom jag har tentapluggat till en annan kurs. Men det löste sig bra idag iaf. Jag kan visst mer än jag tror.

Var nere en sväng på stan oxå, hittade ett par jättesnygga svarta lågklackade stövlar, vet inte om jag ska köpa dem. Vid 13 var jag på massage. Det är ofattbart vad en timme kan gå fort.

Köpte en sallad från Cupido innan jag stack hem, orkade inte fixa någon mat idag. Borde nog plugga resten av kvällen. Känner mig lite depp just nu.

Hade förresten en otäck mardröm i natt, så kunde inte sova så bra inatt. Säkert stressen inför skola och tenta.

Får skriva mer någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback