ett ryskt basgruppsmöte online

Blev ett onlinemöte. Ett intressant sådant. Först la jag til ukrainskan sen frågade hon om det gick att prata flera samtidigt på msn. Det går ju så bad hon mig lägga till ryssen, vilket jag gjorde. Han fattade inte vem jag var. Och började fråga om jag hade webbcam osv.....HMMMMMM!!!!!!! Undrar vad han hade i åtanke....samma som alla andra killar som frågar om Webbcam kanske :P

Nåja en del av mötet skedde på ryska, för ryssen föredrog det framför engelska som alla förstod. Men jag hade mitt hemliga vapen. Fröken Å, som översatte allt han skrev och sen skrev tillbaka en massa svar på ryska med ryska tecken och allt. Sen hjälpte herr A till lite grann, men han hade inga fancy ryska tecken.

Mötet gick ju rätt bra, även om inte ryssen bidrog med nåt annat än blinkningar i tid och otid.

Måste nog läsa igenom en artikel nu. Nu är ni uppdaterade om mitt liv iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback