gymmat idag

Idag har jag pluggat, ätit, kollat på desperate housewives, top och the pops och ska ikväll kolla på the Closer och så har jag GYMMAT. Ja minsann, pallrade mig dit idag, är ju inte riktigt frisk än så tog det lugnt. Tränade en timme. Tränande enbart nacke och rygg. Kändes bra, ska nog träna på måndag igen.

Åt tomatsoppa och bröd till kvällsmat, det blir man tyvärr inte så mätt på :( får nog äta en apelsin lite senare.

Dags att börja plugga igen och sluta obsessa om världsliga saker. Tenta nästa lördag ju.

Kommentarer
Postat av: Snorkfröken

GRYM självdisciplin du har! Tenta om en vecka och du pluggar redan. Jag blir fruktansvärt avundsjuk. Hur gör du?

Postat av: Sparkle

Jo, det är ju så att det är omtenta, så om jag inte vill dras med tentan för livet så måste jag försöka klara den :D men det lär jag inte göra för jag kan mindre nu än jag kunde förra gången och har inte riktigt energin för att orka plugga på den igen.

2005-10-09 @ 18:26:28
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback