Lögner om Desperate Housewives

Jag har haft en jävligt usel dag idag. Vill inte gå in på några detaljer, det skulle bara tråka ut er. Men saken blev iaf inte bättre när Sandra envisas med att hon ska se andra säsongen av Desperate Housewives, blev väldigt förundrad av det, så kollade upp kanal 5 och avsnittsarkiven http://www1.kanal5.se/desperatehousewives/avsnittsarkiv.asp och vad ser jag. LÖGNER! Detta är ju säsong 1. Sandra trodde mig inte så motbevisar henne med den här länken: http://abc.go.com/primetime/desperate/recaps/201.html  (läs den inte om ni inte vill veta i förväg vad som händer) HUR I HELVETE KAN MAN VARA SÅ DUM? Man kan ju inte sitta och ljuga för sina tittare. Kanal 5 har verkligen gjort fel och jag skickade minsann ett hatbrev där jag förklarade för dem hur fel de har!!!!!!

Kanske märks det att min dag har varit beyond usel...men men!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Se bara på OC. Avsnitt 18 säsong 2 i USA har blivit säsong 4 avsnitt 7 på kanal 5.

2005-10-19 @ 21:54:31
Postat av: Sparkle

fördjävligt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback