Prodigy, Manson och Eminem

Prodigy var ju under sin storhetstid ansedda som kontroversiella, sen kom Marilyn Manson och Eminem, sen dess har man inte hört ett skvatt om Prodigy, inte jag iaf. Kanske är det så att man inte kan ha för många kontroversiella artister samtidigt. Märkligt är det iaf. Var tog Prodigy vägen? Nån som vet? Rehab kanske?

Sen undrar jag en annan sak. Det var ju så mycket snack om att Manson och Eminem skulle göra ett samarbete. Har ju inte hört något resultat av det, så kanske inte blev av, men jag är säker på att det skulle bli toppen. Jag gillar ju både Manson och Eminem.

Absoluta favvolåten av Manson är nog förresten Coma White, där min favvo Rose McGowan medverkar i videon. Hon är verkligen underbar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback