*suck* sick and tired of this

Tycks ha misslyckats med omtentan. Med en poäng, precis som förra gången. Iaf om man får tro det preliminära resultatet. Denna gång var nivån rejält höjd. Jag har ju inte fått resultatet än, det kommer om cirka 2 veckor, men tror det är kört. Ett tag trodde jag att jag hade möjlighet att övertala om att få ett till poäng, men jag tvivlar nu på att jag kan göra det, tror det är för stor miss för att framgångsrikt kunna övertala läraren till att ge mig ETT till poäng. Är lite småsur, men var ju iofs väntat när jag kollat på gamla omtentor, de var ännu svårare än denna. Jädra otur att jag inte hann plugga så mycket till den första tentan jag gjorde för den var egentligen ganska lätt. Usch, va jobbigt allt känns. Kommer nog skjuta upp den till sommaren, om jag får. Får väl kontakta läraren sen när resultaten kommer och frågar om jag får skjuta upp den. Eller om jag skulle komma på nåt nytt om tentan så jag kan få mitt sista poäng....

Borde städa upp här...men känner mig lite smådepp. Är väl iofs inte så himla allvarligt detta. Var ju flera idag som skrev tentan för 3e och 4e gången hörde jag. Min nästa tenta är ju på 10 poäng och den måste jag fan prestera på. Måste börja tentaplugga snart, måste rycka upp mig och ta nya tag. Denna tenta var förresten på 5 poäng. Jag har ju säkert berättat att jag läser 35 poäng denna termin, så måste parallellt börja arbeta på min 3e kurs. Läser ju 3 kurser denna termin, men den 3e var ju den jag tentade av idag, så nu är det bara 30 poäng kvar denna termin. Sen blir det nog 30 poäng nästa termin oxå. Blir tungt liv detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback