Dumma vårdcentral

Behöver gå till läkare idag för knölen. De öppnade telefontiden 07.45 så försökte gå upp innan dess, vilket är extremt ovanligt för mig. Ringde och ringde, men bara upptaget. Sen vid 08 så hade de på en skum svarare som sa att de skulle ringa upp mitt nummer ca 9.25. Fan va dåligt. Jag hade hoppats på att få komma typ halv 9 på morgonen på akuttid. Jag har jättemycket att göra idag ju. Men måste verkligen gå idag, för har inte kunnat sova inatt pga knölen.

Har föreläsning idag 10-12 sen har jag en grej vid 15. Hinner nånstans däremellan, men det vet man ju inte om de har tid då..... :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att du fick en tid så att du fick se en läkare. Så att du kan sova i natt

2006-04-19 @ 17:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback