Foten och oväntat besök

Min fot är mycket bättre idag. Jag är glad för det, men jag ska nog försöka gå i foträta skor så foten får vila upp sig. Min syrra kommer 15.34 idag, alltså 34 min efter att jag slutar.

Igår kväll strax innan 22 fick jag oväntat besök. Det var en gammal korridorare som jag inte pratat med på länge, eftersom jag inte är online på icq så mycket nuförtiden. Han var i mitt område och tänkte kika in på min lägenhet.

Känner att jag pluggat dåligt inför seminariet idag, men jag kunde helt enkelt inte koncentrera mig.

Nu medan jag sitter och bloggar märkte jag att jag inte har något vatten...FAN! Jag ska ju göra mig i ordning nu. Suck!!!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Igår eftermiddag när jag kom hem såg jag lappen om vattenavstängning 9-16 idag.

Men DET hade jag givetvis förträngt strax efter tio imorse när jag hällde ut mer än en halvliter med vaniljyoghurt i slasken för att spola bort med vatten. När allt var uthällt så skulle jag slå på kranen. Den fräste bara.

DÅ kom jag plötsligt på att vattnet är avstängd. Duktig idiot. *suckar*

Postat av: hannahsthlm

åhh..skönt att foten är bättre..tristare med vattnet hmm..hoppas det ordnar sig;)!

2006-04-07 @ 19:25:10
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Sparkle

Heidi: det är så typiskt att det blir så, verkligen nåt som skulle hända mig oxå.
Hannah: ja det är jätteskönt men överlevde utan vatten oxå.

2006-04-08 @ 16:15:12
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback