Foto taget med T610


Idag har jag shoppat. Eftersom K inte lämnat in kameran än (han ska göra det imorrn) så tog jag foto på dagens shopping med min mobil. Det är inte ens megapixel på den kameran, så bilden blir tyvärr rätt dålig. Jag shoppade alltså en kavaj idag. K shoppade en engångskamera, för vi tror inte att kameran kommer hinna bli klar till "Ljublijanaprojektet"  som han ska delta i om cirka 2 veckor.

Denna kavaj är inte vilken kavaj som helst. Blev helt lyrisk när jag såg den idag. Vi var i Tuna Park idag. Vi hade precis kommit in genom ingången när jag fick se den hänga på JC. Varför är den då speciell? Jooo, för att i ett halvår har jag letat som besatt efter en kavaj med sidenband, sen jag sett en som var slutsåld i butiken. (inte JC alltså) jag visste inte att JC sålde sådana kavajer alls. Så blev så lycklig när den hängde där. Vi gick ju inte ens in på JC den hängde i fönstret, som om den skrek efter en köpare. Jag rusade såklart in och provade och den satt så bra som kavajer kan sitta. Fick äntligen kavajen jag drömt om så länge. Det absolut roligaste är att den är av märket Eve som är mitt World of Warcraft namn. Superroligt! :)

Kavajen hade oxå en brosch på sig, i form av en svart ros, men tog av den, den kändes lite fel. Bilden gör dock inte kavajen rättvisa. Får se om jag kan fixa bättre bild imorrn kanske :) med bättre mobilkamera, vem vet :)


kavaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback