Nåt som bara Sparkle lyckas med

Igår kväll innan jag skulle sova var jag lite stel i foten. Imorse när jag vaknade vid 08, hade jag tänkt att gå till ICA, men jag hade för ont i foten så jag bestämde mig för att sova en halvtimme till. När jag väl gick upp kunde jag inte stödja på foten. Att ta sig till skolan var näst intill omöjligt. Var tvungen att ta bussen fick linka dit utan att stödja på foten. Svårt! Jag tänkte att om det inte blir bättre efter föreläsningen så går jag till doktorn. Efter föreläsningen (stack från halva, det var så jävla trist) så kändes foten lite bättre så bestämde mig för att ge det en dag till. Har vilat foten nu under eftermiddagen. Spelat  World of Warcraft väääldigt många timmar idag. Borde dock ha pluggat. Ska nog göra det om en stund...ska ta en dusch nu tror jag.

Min fot är för övrigt uppsvullen och varm och gör ont, men jag har inte stukat eller vrickat den. Antar att det är skor som jag använt som är boven.

Kommentarer
Postat av: Åsa på Åsen

Eh... vill inte skrämmas men jag tycker nog att du ska kolla upp foten. Rodnad, värme och svullnad kan vara tecken på propp. Nu vet jag ju inte hur mkt besvär du har men ändå.

Postat av: Josefine

Skor kan vara av ondo...
Visst e det kul att hoppa omkring på 1 fot?
/J

2006-04-05 @ 19:54:42
URL: http://tigerlilja.blogg.se
Postat av: Frida

Oj vad jobbigt det låter =S

2006-04-06 @ 01:02:00
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Sparkle

Åsa: jo jag oroade mig först för propp oxå, men jag vet inte...jag går ju typ inte till doktorn förrän jag är döende... försöker just nu att övertala mig att gå dit men det går inte så superbra.
Frida: ja det är mycket jobbigt.

2006-04-06 @ 09:09:50
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Lovisa

Min pappa hade samma symtom och gick till läkaren efter 2 veckor. Gikt sa doktorn och skickade hem honom. Jag tyckte det verkade konstigt och tjatade på att han skulle uppsöka annan läkare och då visade det sig vara en propp. Usch! SKynda dig och kolla innan den lossnar och rör sig i kroppen

2008-04-22 @ 05:39:16
URL: http://www.lånakuten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback