Solo shoppat

Shoppade "solo" på Solo när jag var i Sthlm sist. Var lite osäker på om jag skulle köpa den här Mono-cardigan (eller vad det nu kallas) och eftersom jag var ensam så fick jag ta den diskussionen med mig själv. Kom fram till att eftersom den var på 50% var den inte så himla dyr och jag hade ingen svart sån där cardigan (eller vad det nu är, kofta????) Den ser mycket tjockare ut än vad den faktiskt är. Det är 100% bomull och rätt tunn. Me looooves it! :) Ska skaffa sidenband till den, blir nog fint, för den är lite bylsig i midjan, trots att det är xs. Den ser dock inte bylsig ut om man inte har den knäppt. Bylsig är kanske inte rätt ord, för det är bara det att den inte går in vid midjan något.


Mono-cardigan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback