Uppdatering av mitt liv

Var på stan idag med Annica. Det var mycket trevligt. Orkade inte shoppa nåt dock. Kände mig lite låg och lite småsjuk. På kvällen har jag ätit maten som blev kvar sen igår när hon och jag lagade middag. Sen åt jag nachos med dip och fick jätteont i magen. :(

Nu senare på kvällen har jag blivit jättesjuk. Blåsor i hela munnen, snuvig och fasansfullt ont i halsen. Jädras att man blir sjuk nuuuuu! precis när skolan ska börja.


Har inte orkat fota mina fantastiska nya skor än. Jag är mycket kär i dem och ska snart lägga upp dem på bloggen. Visade Annica dem idag på stan. Längtar mycket efter att få ha dem i höst :) Bästa skoköpet på mycket mycket länge ska jag säga. Ska väl oxå fota mina örhängen som jag köpte i onsdags. De är fina. Har dem just som läkeörhängen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

stackare... inte skoj att vara sjuk - och jag tror min bror kommer säga detsamma om bakfylla imorgon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback