Årets första seminarium

Jag var lite orolig för seminariet, men det visade sig att jag inte var ensam om att inte ha fattat. Nästan alla i klassen var som stora frågetecken. Sen gick inte läraren igenom seminariefrågorna direkt heller utan han frågade fritt om en massa saker som nästan ingen hade någon aning om. Man kan ju säga att jag hade mer koll innan seminariet än efter. Det var i princip bara 4 stycken som hade koll. Det var tysken från min grupp, britten från min grupp. Amerikanen från en annan grupp och svensken från samma grupp. Det är rätt lustigt. Den svensken har jag inte gått med innan, men han är lite lik till utseendet en annan kille jag pluggade med förra våren, båda är lika smarta. De svenskar som jag har pluggat med, trodde jag var extremt smarta, men det visade sig att de hade lika lite koll som jag. Roligt!

Efter lektionen gick jag en sväng på stan. Hittade inget speciellt. Imorrn ska jag till Sthlm en sväng för att träffa Jane. Vi ska skoshoppa hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback