Dagens Shopping i Stockholm

Idag var jag i Stockholm för att shoppa med Jane. Jag har nog slagit mitt shoppingrekord nu, tidsmässigt alltså. Vi shoppade mellan 10-18.30. Letade efter de perfekta vinterskorna (på rea alltså) och det perfekta linnet. Det var svårt att hitta, men till slut gick vi tillbaka och köpte det linnet jag provade allra först. Från Vila. Jag letade efter ett linne som skulle passa till min väst. Nu när jag kom hem och provade linnet med västen så kändes det som det inte riktigt passade ihop färgmässigt. Synd! Hittade dock en fin party-korsett som skulle varit asläcker under, men den fanns bara i XS och inte i S :(  Men linnet jag hittade kommer bli snyggt till annat. Men jag tror inte det är perfekt dock :( eftersom den var lite konstigt sydd nere vid magen, men det kommer inte synas om man har något ovanpå, vilket var tanken. Det är inte ett linne som gör sig så bra utan något över, eftersom det är lite "see through", inte så mycket då men lite. Men det känns absolut inte som ett dåligt köp. Jag har inte bestämt mig direkt om det ser dåligt ut tillsammans med västen. Linnet är det som Lucy Liu har tillsammans med en väst på Vilas hemsida, men detta linne är inte svart, som Lucy har, utan vitt, därför jag känner att det kan skära sig lite. Har dock ingen bild på linnet än, eftersom jag inte har en kamera här. Tilläggas kan göras att västen som Lucy har på bilden är inte samma väst som jag har heller. (Bilden finns för övrigt inte kvar på Vilas hemsida)




Kommentarer
Postat av: Sandra

trist att jag inte kunde haka på.hade varit kul...aja nästa gång

Postat av: Sparkle

ja :)

2006-01-26 @ 08:46:22
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback