DJ Anneli, Gudinna

Igår var K och jag ute med ett gäng vi var på Basement. DJ Anneli spelade, hon fyllde år dessutom. Hon är ung, fräsch och snygg och en otrolig DJ. Trevlig dessutom.

Vi började kvällen med förfest hos Z. Ungefär 10 st på festen, jättetrevligt. Sen gick vi till Basement vid 11 och dansade en hel del, sen vid 01 började Anneli spela. Hon spelade till tre. Då klubben stängde. Det var helt fantastiskt. Alla sjöng "ja må hon leva" två gånger under tiden hon spelade. Jag har aldrig sett en DJ för övrigt som är så engagerad i sin musik, hon var verkligen nåt att titta på så som hon hoppade omkring :) Hon hade verkligen 100% av uppmärksamheten hela tiden av alla. Ingen stod vänd bort från henne, det var som en vanlig konsert typ där alla står vända mot den som spelar. Fansen stod förstås längst fram :) En otroligt intressant och underbar upplevelse detta. Vad som förvånade mig mest var att när klubben stängde så gick alla fram och kramade henne och sa hur bra hon var :) Tufft! :) Och underbar var hon verkligen. Hon fick en kram av mig med :P Efter att klubben stängde tog vi en korv med Å sen raggade vi en taxi och åkte hem. Kom i säng typ halv 5 :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha kul att du hade en så trevlig kväll =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback