Gjorts sen sist

Jag har pluggat massa och lämnat in min uppsats. Nu blir det väldigt mycket plugg framöver. Har 2 oppositioner och 2 tentor innan den 20e. Sen börjar min nya termin den 19e åxå. Fullt upp. Blir nog inte så mycket bloggande framöver :(

Ikväll är det iaf prison break, skall inte missas!

K åkte för övrigt hem igår och jag spenderade första natten själv i lägenheten. Drömde mardröm om en tjej, att jag knuffade ut henne från 7e våningen, genom mitt fönster där jag bodde innan. Hon var jätteotäck typ som tagen från en asiatisk skräckfilm, sen skulle hon slå in fönstret i min nya lägenhet. Otäckt! Vaknade av drömmen. Den utspelade sig både i min nya och gamla lägenhet. Hade säkert att göra med att jag precis flyttat och kände mig ensam och kanske otrygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback