Himlasång

Av och till har jag hört  musik från en otroligt begåvad kör, från någon i huset. Jag har vaknat flera gånger till det och trott att jag hamnat i himlen. Nu hörde jag det igen, och i himlen är jag sannerligen inte. Nä det är min granne till höger som spelar, jag vet inte vad för musik, ooootroligt vacker körmusik är det, klassiskt möjligen. Visste inte att det var min granne, trodde det var personen ovanpå. Jag trodde jag bodde brevid en kille, men verkar otypiskt att en kille skulle spela sån musik, får gå ut och kolla på postlådorna och se om jag kan lista ut vem som bor brevid mig (namnet står ju inte på dörren och postlådorna är inte i korridoren) Mycket vacker musik iaf, nästan så man tror att man är i himlen, inte nåt man kommer bli störd av framöver iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback