Hysteriskt sjuk

Det var tydligen strömavbrott halv 6 imorse, tydligen i hela stan. Usch vad otäckt. Hörde att inte en enda gatlampa var tänd i typ hela stan. Det påverkade mina planer på att gå upp tidigt idag. Försov mig typ 1, 5 timme. Var jätteseg när jag vaknade och mådde uselt. Sen på Carolina Rediviva, när jag väl kom dit, så mådde jag uselt. Hade jättespänd nacke, fruktansvärd huvudvärk och var jätteförkyld och hostig. Blev lite bättre sen när Å kom för hon hade huvudvärkstabletter, annars hade jag aldrig klarat mig idag.

Nu under kvällen blir det inget särskilt. Ska mest njuta av att jag är ensam den här helgen och försöka plugga, men det är svårt när man mår dåligt och har huvudvärk....börjar bli stressad för oppostion och tenta nu.... *må dåligt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback