Inte som planerat

Dagen blev inte som planerat. Familjen vågade inte åka de 20 milen till Uppsala när vädret var så dåligt. Men imorrn kommer de. Idag blev det istället opposition, vilket tog 3 timmar. Köpte lite presentpapper när jag var nere på stan oxå. Ska fira K's födelsedag imorrn...han fyller egentligen på tisdag, men vi kan inte träffas då. En present har fortfarande inte kommit men den får väl komma senare då....

Nu på kvällen har jag och K lagat god mat och ska mysa med film nu. Sen ska vi testa på att spela Guild Wars, det är gratis nu i helgen. :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Synd att dom inte kunde komma, men hälsa Kenta från mig! Tycker att det är lite kul att dina Google annonser har ändrats till kaffe och te annonser efter dina senaste inlägg. :P

2006-01-21 @ 22:40:21
Postat av: Sparkle

haha ja de varierar sig efter vad jag skriver :) det är väldigt roligt :D jätteroligt att du valde att kommentera. Alla kommentarer gör mig så glad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback