pluggdag

Idag åkte jag ner på stan vid halv 1 för att plugga med Å på Carolina Rediviva. Sen kom Å:s kompis lite senare. Någon timme senare dök M oväntat upp och slog sig ner brevid mig. Jag bestämde med henne om att låna ut en bok och anteckningar från förra året till henne. Sen kom en till kompis till Å och satte sig. Vid 4 bestämde vi oss för att fika. Då kom en annan kille som jag träffat på en förfest i fredags och satte sig vid bordet, sen kom 2 killar som han kände plus en tjej. Vi blev riktigt många kring bordet. Mycket trevligt. Sen bestämde jag och M att vi skulle ner på stan, sen träffade vi på D som hakade på. Vi gick och köpte väskan jag skrev om i föregående meddelande. Både M och D (som f.ö är en kille) gillade den mycket.

Sen tog jag bussen hem, de andra skulle gå hem, men jag behövde lite försprång för de skulle komma över och hämta böckerna och jag kände att jag behövde städa upp lite.

Lämnade böckerna. Sen åt jag middag och kollade på sista avsnittet av Buffy, kan inte fatta att det är slut nu, depp...

Ikväll blir det plugg och TV, sen sängen...sen får vi se vad det blir imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback