Roliga saker man får på posten

Idag kom mina online beställningar från de 2 företagen. Allt utom en grej kom, som va slut :(  Kan inte skriva vad det är, eftersom det är överraskningar för någon.

Sen fick jag La Redoutes katalog idag med.

Idag är det tänkt att jag ska sitta med hemtentan har inte blivit så dock.

Först har jag tvättat, vilket tog rätt lång tid, sen har jag bara flummat runt, ikväll är det Revelations, Topmodel och en dokumentär om....hmm var det Gwyneth Paltrov (???)

Måste sätta igång strax med plugg tror jag.

Imorgon är det kursstart. Lär inte ha något kursmaterial när första seminariet kommer eftersom det inte finns på bokhandlarna i stan och finns inte heller på något universitetsbibliotek i hela Uppsala...jädrigt less blir man....vill inte beställa från Amazon heller för den kostade 82 Pund där och eftersom punden står i 14 spänn blir det rätt dyrt. På Adlibris hade jag fått betala endast 816 spänn inklusive frakt. Morr! Får väl se om de kan beställa in i någon bokhandel men tar kanske veckor om man har otur....

Varför ska de alltid planera så illa. Man klarar sig ju inte något vidare utan kurslitteratur :(


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jennifer Aniston. Om du menar det där på trean eller vilken kanal det nu är på. ;)


Själv beställer jag förövrigt min kurslitteratur från cdon.com ..

Postat av: Anonym

hahaha hon heter paltrow (dubbelw), she is not russian..................... HAHAH

2006-01-18 @ 18:56:50
Postat av: Sparkle

Heidi: Jag visste väl att det var någon som varit tillsammans med Brad Pitt haha :) Min bok är jätteovanlig annars skulle jag oxå vilja beställa från cdon men den kommer inte finna där tyvärr :(

Anonym: Ja jag tyckte det såg lite skumt ut,undrade om det inte skulle vara ett dubbel-v eller nåt :)

2006-01-18 @ 20:42:19
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Heidi

En ovanlig bok? Trist att de väljer sådana som kursböcker.

2006-01-18 @ 22:34:37
URL: http://eksynyth.blogspot.com
Postat av: Sparkle

Ja den finns inte nånstans i Uppsala, varken på bibliotek eller i bokhandlar. Bara på internet, men idag börjar jag så får se vad läraren säger.

2006-01-19 @ 09:58:14
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback