Shopping i Etuna

Igår åkte jag till K och ikväll ska vi åka vidare till Flen.

Hela förmiddagen har jag shoppat med Annica. Hittate äntligen ett par vinterstövlar som fyllde nästan alla krav.

Kraven var följande:

-Lätta
-Feminina
-Snygga
-Varma
- Mjukt "ludd"/päls på HELA insidan

Det enda de inte uppfyllde var "mjuk päls" det var bara tjockt ludd typ "typgäls" alltså inte som fejkpäls. Men viktigast är ändå att de är snygga, feminina, lätta och varma, vilket de uppfyllde.

Något perfekt linne hittade jag inte idag heller.

Lunchade med A på en restaurang som heter American Pizza. Jättegott! Ikväll ska K's mamma göra Wontons (dumplings) och imorrn ska vi äta middag med K's släkt.

Kommer kanske inte ha tillgång till internet något i helgen, så blir kanske inte mycket bloggat.

Vill väldigt gärna lägga upp bilder på det senast shoppade, men får se hur det går...kameran är för tillfället spårlöst borta.

Igår fick jag för övrigt 2 Von Dutch T-shirtar från K's faster, (ingift faster blir det alltså--->farbrors fru) hon har nämligen designat trycken på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback