Besatt (igen)

Jag har det där tråkiga personlighetsdraget att jag alltid måste vara besatt av något. Imorse var jag besatt av sambolivspanik. Nu är jag istället besatt av vad jag eventuellt skall göra Vt 2007 om jag inte får ett arbete.

Jag funderar på att endera läsa Företagsekonomi eller läsa Tyska. Det är otroligt dumt att vara besatt av det, eftersom jag inte vet om jag får ett jobb eller inte. Problemet är bara att om jag läser en kurs till i företagsekonomi så får jag en examen i det. (således alltså dubbelexamen) Men det känns ju ändå dumt att binda upp sig ifall man skulle få ett jobb. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. En sak är säkert, att jag måste isf läsa den i Uppsala för att kunna tillgodoräkna vissa poäng.

Jag blir GALEN!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback