Drömklänningarna

När jag ska till Stockholm i helgen ska jag försöka hitta en klänning som påminner om dessa. Det jag minst kommer kolla efter är nog axelbandslös. (se första bilden) Det är ju trendigt nu och så, men jag kommer nog kolla efter axelbandslös till bröllopsfestklänningen snarare än till studentfestklänningen. Andra, tredje och fjärde klänningen gillar jag särskilt mycket, så nåt som liknar dessa kommer jag vilja ha. Fast jag tycker nog "axelbanden" på klänning nummer 4 är lite för breda och "tantiga", men jag får se :) Dessa klänningar kommer från Asos.


Klänning5Klänning 4Klänning 3Klänning2klänning1

Kommentarer
Postat av: Lena

Det var ju rätt kul o blogga :)

Snygga klänningar!
vi ses på studenten.. kram

2006-06-01 @ 16:37:34
Postat av: Lena

Det var ju rätt kul o blogga :)

Snygga klänningar!
vi ses på studenten.. kram

2006-06-01 @ 16:38:24
Postat av: Lena

Det var ju kul o blogga :)

vi ses på studenten ;)
*kram*

2006-06-01 @ 16:41:44
Postat av: Sparkle

Ja vi ses :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback