Lat och jädra digital-tv

Jag har inte hunnit/orkat blogga om resan än, men jag ska ta tag i det ganska snart. Lägga upp lite bilder och berätta om staden. Jag anar att mitt inlägg kommer bli ganska långt så därför har jag inte orkat. Men lovar att det kommer inom snar framtid. Särskilt som K numera inte har några tv-kanaler för när vi kom hem visade det sig att vi inte längre har några kanaler, för kabelvision har gått över till digitala sändningar. Men det har tydligen inte skett överallt i Etuna, för Comhem, som en kompis har som bor några hus bort har inte övergått till det. Kabelvision har dock lovat att skicka en digital-tvbox hit, så den kommer nog imorrn får vi hoppas.

Annars har jag varit hos Annika (igår) och varit i Tuna Park med henne idag.


I övrigt finns det mycket annat att klaga på Elle exempelvis som avbokade min prenumeration och CSN som jävlas som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback