Negativa effekter av träning

Jag tränade både igår och idag. Mest har jag tränat nacke och axlar, eftersom jag har allvarliga problem med dem. Vaknade i morse med träningsvärk, men det var inte så farligt. Jag valde därför att gå till gymmet idag igen för att träna axlar och nacke lite mer innan jag reser från Uppsala. Jag har ju knappt utnyttjat kortet den här terminen.

När jag kom hem och nu några timmar senare har jag blivit otroligt spänd i nacke och axlar, så till den grad att jag fått väldigt mycket huvudvärk och har precis tagit en 500 mg alvedon (alla mina ipren är slut)

Hatar att behöva ta ipren/alvedon så ofta pga av nacken. Nu på sista tiden har det blivit minst en gång i veckan. Oftast två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback