Poshigt Vic

Jag har egentligen inget negativt att säga om den här bilden. Toppens färg passar otroligt bra på henne, lite väl urringad kanske, men inte så att man blir störd. Hon ser fräsch ut med smink och örhängen. Dock är hon nog lite för smal. Shortsen är snygga, och hon har ju väldigt bra ben för de korta shortsen. Väskan passar stilen jättebra. Skorna är jättesnygga och passar bra till outfiten. En fråga bara! Är det inte lite otrendigt med spetsiga skor? Jag har slutat med spetsiga nu, de får stå i garderoben tills nästa omgång av trendighet.

 Jag tycker att hon är mer än godkänd på denna bild.


Posh-spice

Bilden kommer från
Hollywoodrag


Kommentarer
Postat av: Mike

Negativt om bilden...att hon är utsvulten som ett skelett kanske? ugh...

2006-06-22 @ 09:20:05
Postat av: Gilraen

jag ser inget snyggt i henne i den bilden, hon är aldeles för mager! Ser bara äckligt och konstigt ut då, med tanke på hennes urringning och korta shorts.. (ryser vid tanken)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback