blodpropp?

Imorse när jag skulle till bussen fick jag plötsligt så ont i benet kunde knappt på eller stödja på det. Detta har hållit i sig hela dagen. Först oroade jag mig för att det var blodpropp, eftersom det värkte i benet och jag tappade känseln i foten, men jag är inte så säker längre efter att ha läst lite om det på internet. Jag har oxå varit spänd i nacken idag och haft enorm spänningshuvudvärk så var tvungen att ta en stark ipren. Efter lite självmassage har jag kunnat stödja på foten ganska bra, så jag misstänker att det kanske har varit någon nerv i nacken som har orsakat detta. Nu mår jag iaf lite bättre.

Lunchade med Susanne idag på Snerkes. Det var verkligen jättetrevligt. Åt lasange. En vanlig och en vegetarisk, vi fick påfyllning nämligen. Den vegetariska var bra mycket godare än den vanliga.

Pluggat rätt så duktigt idag, borde plugga mer sen, men ska väl i säng tidigt. Städa lite måste jag oxå göra.

Kommentarer
Postat av: Maisha

Läskigt med "blodproppen"! Men det är säkert som du säger, du har väl för mycket att göra just nu och då är det lätt att man spänner sig. Hoppas det blir bra snart! *KramÄ

Postat av: Sparkle

mm hoppas

2006-03-15 @ 21:16:58
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback