Duktig-dag

Igår var jag sååå duktig hela dagen. Jag gjorde följande.

Tvättade en stor tvättmaskin.

Gick 1,5 timme på gymmet

Städade

Pluggade

Läste Da Vincikoden

Lagade en lyxig måltid till mig själv

Var skomakare och klackade om mina skor.

Ja det var nog allt jag gjorde som var duktigt. Sen kollade jag på TV, spelade World of Warcraft och sov bort en timme under dagen.



Idag har jag hittills pluggat. Jag har läst om kvinnors rättigheter på medeltiden och om heliga Birgitta. Jag ska även göra ett seminarium (suck vad jobbigt och tråkigt) sen om jag hinner ska jag handtvätta lite kläder och kolla lite mer på tv. Kanske även spela lite, men det beror på om jag hinner. Denna kurs är väldigt krävande. Till första seminariet är det helt klart över 100 sidor att läsa. Men det är rolig läsning å andra sidan. Har läst lite i Da Vincikoden idag med. Vaknade klockan 8. Kände mig duktig som vaknade så tidigt och var pigg.


Kommentarer
Postat av: Josefine

kan du klacka om skor?
kan du verkligen det är blir jag enormt imponerad

Postat av: Sparkle

jodå :) har man bara klack så. Tog en halvtimme. Var mycket pill. Inget jag skulle göra varje dag haha :)

2006-03-30 @ 22:42:30
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: stefan

vill bara säga det på en gång. Det är inte mina skor jag ska klacka om;)

Vart köper man klackar?
Hur gör man?
Vad använder du för verktyg?

Vore asjuste om du kunde avslöja dina hemligheter..:)

2006-09-29 @ 20:49:54
Postat av: Sparkle

Hej Stefan. Har du inga extraklackar så får du förmodligen gå till en skomakare. Jag hade extraklackar till mina skor, så därför kunde jag bända bort de gamla vilket var hiskeligt svårt (fick ta en skruvmejsel) sen var det bara att ta en hammare och hamra dit de nya. :)

2006-10-02 @ 20:11:18
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback