Dumma gruppen

Vi beslutade igår, jag och tysken att vår grupp (minus finskan som inte kunde komma) skulle träffas i biblioteket för att förbereda seminariet. Räknade med det, så förberedde inte så mycket själv. Nu på morgonen fick jag sms från tysken att han och britten inte skulle komma, för de skulle skriva på sina uppsatser. MY GOD alltså. Tysken har suttit med sin mycket längre än mig, och han är inte klar??? jag har aldrig träffat en större perfektionist än honom. Blir lite arg på detta, för jag är ju mer eller mindre klar, och allt som allt skulle det ta 4 timmar av hans dag. Där 2 timmar är förberedelser och 2 timmar är seminarium. Dessutom hade vi en grupp uppgift, med en presentation på 10 minuter. Det är så fruktansvärt dåligt att strunta i det. Och finns ju inte en chans att jag går dit själv och håller en presentation, jag är ju inte ens säker på vad frågan är....!? Så nu tvingas jag missa denna lektion. Jag verkligen hatar att missa lektioner, särskilt som denna kan vara väldigt relevant till tentan. Försökte smsa fröken F, en tyska som var i min klass förra terminen oxå. Men har inte fått svar från henne. Bad henne informera om läraren säger något viktigt om inlämningen av uppsatsen imorgon och om jag kunde få kopiera hennes anteckningar....varför svaaarar hon inte? (hon har för övrigt fått kopiera mina anteckningar förr...så det är pay back för hennes del)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback