en rätt så trevlig dag

Vaknade imorse lagom till Oprah. Låg kvar i sängen och kollade lite, sen ringde jag K, som ville sova vidare. Efter detta åt jag frukost och kollade mer på tv. Sen vid 12 bar det iväg ner på stan. Gick först till ICA. Köpte en feta-spenat pirog och mineralvatten, sen gick jag till biblioteket för att leta information till min uppsats. Gick dåligt fram till kl 15.25. Hittade inget alls som var vettigt, det mesta vettiga hittade jag på tyska, men det var rätt avancerad tyska. Vid 15.25 ringde Johanna, så gick vi tillsammans till Skincare i Uppsala. De hade flyttat, vilken tur att man har wap på mobilen. Genom wap kunde jag komma till hitta.se så jag kunde söka upp deras nya adress. Fick samma prover som innan + barrier repair :) så får väl prova vidare dem. Har fått mer utslag av smoothing cream, men kanske blir bättre såsmåningom. Jag nämnde inte att jag provat det innan, men hon sa att det kunde vara så att jag inte tålde fettet i krämer och isåfall fick jag komma tillbaka om den inte funkade. Efter att vi varit där gick jag och Johanna och fikade på 018, jag ville ha blåbärspaj, men den var slut, så fick bli kladdkaka med grädde. Klarade inte av att äta upp hela, och mår jätteilla nu av den tyvärr, har mått illa väldigt mycket på sista tiden när jag ätit onyttigt, vet inte om jag är allergisk mot grädde eller nåt. För det tycks bara vara de med grädde jag mår illa av. Slutade leta information vid halv 7. Måste säga att när jag kom tillbaka till biblioteket hade jag värsta flytet. Kanske var för att alla idioter på biblioteket gått hem och man fick äntligen lite frid att plugga. Hittade helt plötsligt massa info. Kom hem vid 19.00 och precis då ringde Johanna och frågade om jag ville med ut på Birger Jarl ikväll, och det är väl lika bra det :) vad ska jag sitta hemma och ha trist för? PM ska jag däremot skriva som en galning imorrn och på söndag. Jädrar vad jag ska skriva alltså :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nice! Var hon bra då? Fick du fler prover på nåt än de du hade sen innan +barrier repair. Fick du tips på hur du ska använda dem och så? =)

Postat av: Sparkle

jag fick smoothing cream och den där cleansern :) jo fick tips om användning :)

2006-03-03 @ 20:12:20
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Maisha

Skönt att nån kan ha en bra dag iaf! Hoppas du får det roligt ute oxå, men det får du säkert! :)

2006-03-03 @ 21:05:55
URL: http://maisha.blogg.se
Postat av: Jane

Se det åt ljusa sidan om du mår illa av grädden... då slipper man frestas av en massa onyttigt. :P

2006-03-03 @ 22:21:46
Postat av: Josefine

du bara roar dig du ;) Ha så kul ikväll och skänk en tanke åt din stackars kompis i dalarna pom nästan drunknar i kaksmet och pastasås och som sannolikt bara får ett par timmars sömn, det utan clubbesök *s*

2006-03-03 @ 23:02:16
URL: http://tigerlilja.blogg.se
Postat av: Sparkle

Jane: ja det har du allt rätt i :)
Josefine: tanken är nu skänkt :)

2006-03-04 @ 09:49:53
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback