Helt jävla fucked up kurs

Den där kursen jag läser nu är väldigt intressant. Men den är helt überpsycho. De tidigare klasserna (mina kompisar har gått) har fått redovisa en uppgift på varje seminarium. De har fått veta vilken innan. Redovisningen skall vara 30 minuter lång. Uppenbarligen har de ändrat nu, för min klass blir tvingad att förbereda en 90-minuterspresentation till varje seminarium och på lektionen får presentera en 30 min lång redovisning. Vi får alltså inte innan veta vilken uppg. vi ska komma att föredra. Helt jävla psychosjukt!

Jag som har svårt att tala inför grupp kommer behöva spendera all min tid på förberedelser, för jag kan inte tala om det jag ska säga inte är perfekt. Mår jättedåligt för det.... Nån mer som tycker detta är sjukt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sparkle, detta är sjukt!
Förstår inte heller varför man måste göra so många presentationer i Sverige?
Men du ska klara det! Lycka till!!!!
Hälsningar från Malmö!!!

2006-03-31 @ 20:23:18
Postat av: Sparkle

Tack för att du tror på mig :)

Postat av: johanna

Jag har inte pluggat så mycket någonsin till någon kurs som till Roan och då hade vi alltså bara en uppgift att förbereda till varje sem... Det där låter sjukt!

2006-04-03 @ 18:02:09
Postat av: Sparkle

precis vad jag tänkte oxå. Det blir ingen kvalitet på detta kan jag säga.

2006-04-04 @ 19:32:22
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback