Hur dagen blev

Rätt knasig dag idag. 11.50 skrev tysken att han och britten bestämt sig för att gå på lektionen iaf. WTF lixom. Så fick ta cykeln dit för sista bussen ner hade gått. Vi började 12.15. Kände att det var jobbigt att jag och gruppen inte var förberedd. I paus kom läraren fram till mig och ville prata om mitt exjobb. Han ville berätta om att om jag hörde några rykten om att jag inte skulle få skriva i mitt ämne så skulle det inte gälla mig, för han tyckte det var absurt att ingen skulle få skriva i hans ämne pga av skolans finanser. Passade på att erkänna att vi inte pluggat till seminariet. Var kanske onödigt för Amerikanen höll monolog idag 1 timme och 7 minuter av lektionens 1,5 timme. Att läraren inte grep in i en sån situation är ju i princip ohållbart. Vår grupp fick följaktligen inte redovisa. Bara 2 av 5 hann. Så nu såg vår grupp dum ut inför läraren helt i onödan. Vi ska redovisa detta på sista seminariet istället, med dem som inte hann.

På kvällningen har jag hunnit med att sova lite, spela world of warcraft med fredrik och suttit väldigt många timmar med uppsatsen. Har för många ord tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Maisha

Ja sånt är jätteirriterande när någon bara mal och mal på ett seminarie. Har oxå varit med om samma sak... mkt irriterande! Hoppas läraren skärper sig till en annan gång.

Postat av: Sparkle

han har inte gjort det på nåt av de 12 seminarierna iaf :(

2006-03-10 @ 01:48:16
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Maisha

Det var illa. Sen så var ju inte de andra i din grupp så smarta heller som kom på i sista sekund att ni skulle gå på seminariet trots allt... Förstår om du är trött på dem!

2006-03-10 @ 02:27:23
URL: http://maisha.blogg.se
Postat av: Sparkle

ja lite less är man ju faktiskt.

2006-03-10 @ 09:56:49
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback