Synsk?

Något mycket märkligt hände mig nyss. För några dagar sen mailade jag om två kurser jag var intresserad av, men inte fått något svar. Idag såg jag att det var samma amanuens på båda kurserna. Hittade på en av sidorna dessutom hennes privata amanuensadress. De andra gick direkt till kurserna. Jag beslutade då för att maila hennes adress, för hon kollade kanske inte de andra igen. Mailet tog kanske 3 minuter att skriva. När jag skickat såg jag att jag hade ett nytt mail. Det var från amanuensen och amanuensadressen (tydligen hade dessa mail vidarebefordrats) men det märkvärdiga var ändå att vi mailade i exakt samma ögonblick. Hon har haft flera dagar på sig att svara mig, men hon väljer att svara mig precis i det ögonblick jag skriver igen. Så hennes mail läste jag. Sen fick jag ett nytt från henne där hon undrade om jag fått det förra mailet och så fick jag en annan mailadress till någon som oxå kanske kunde hjälpa mig. :) mycket skumt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback