världens sämsta bantare

Det är jag det. Igår åt jag kanske 500 kalorier mindre än vad man ska få i sig i det dagliga intaget. Därför har jag varit hungrig hela dagen idag. Räckte inte med 1,5 portion gröt och 2 portioner nudelwok till lunch. Vid fika idag med Susanne var jag så sugen på nåt sött och hungrig (inte haft sötsug på 2 veckor) så var tvungen att köpa 2 stora muffins på ica. Blev såklart illamående, som jag på sista tiden blivit av allt som är fett. Får helt enkelt sluta äta sånt som är fett antar jag.
 
Ikväll blir det grön lasange från Dafgårds med tomat vid sidan av. Har precis varit och handlat på ica inför tentan imorrn. Nyckelhålsmärkt risi frutti, bröd, tomat, philadelpia och Coca Cola (inkl. socker ej light). Tanken är imorgon att jag ska bli både pigg och mätt. Trots allt 5 timmars skrivtid.

Kommentarer
Postat av: fanny

Lycka till på tentan idag!

2006-03-22 @ 13:02:59
Postat av: Sparkle

Tack :D Nu ska jag blogga lite om tentan

Postat av: Harriet

Anser du att Cocacola är nyttigare än light?

2006-03-22 @ 20:56:15
Postat av: Sparkle

Absolut INTE... massa kalorier i det, men till tentan behöver jag något uppgiggande och såvitt jag vet blir man piggare av vanlig Cola än Light cola :)

2006-03-23 @ 09:54:17
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback