En underbart söt ring

När jag var yngre hade jag nästan en ring på varje finger. När jag flyttade till Uppsala bestämde jag mig för att inga av de ringar jag hade passade min "nya, mer vuxna stil" så jag slutade använda ringarna. Jag har sedan dess ansett att jag inte skall ha någon ring förrän jag förlovar mig och gifter mig. Men på sistone har jag blivit så där smyckesgalen som jag var när jag var yngre. Har även ett rabatthäfte från Gyldfynd som jag inte kollat i. Visade K det idag. Han älskade denna ring. Det gjorde jag med. Så funderar på att köpa den. Ska till Guldfynd vid läge och kolla på den. Vad tycker ni? Meee loves it. Den är i matt och blankt silver med en liten diamant i. Jag antar att det är en äkta diamant, eftersom det står att det är det, men jag antar att den håller väldigt låg kvalitet pga av det låga priset. Vet inte riktigt vad det skulle vara för karat, men antar att det är det lägsta möjliga isf.


Vad säger ni?


Ring


Bilden kommer från Guldfynds
vårkatalog.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den var enkel och söt. Jag hade en underbar lite större silverring för något år sedan som jag tyvärr tappat =( Jag hade en massa ringar i början av Gymnasiet, i guld hehe

Postat av: Sparkle

så typiskt den stilen då, känns det som :)

2006-05-28 @ 12:37:14
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback