Gymmat

Idag har jag varit på gymmet. Har dock insett två inte så roliga saker.

1. Min kondition SUGER!
2. Jag har gått upp två kilo på allt semi-sambomys som jag och K haft på sista tiden.

Dags att ta tag i detta! Fast kommer bli svårt för det verkar som K:s mamma och syrra kommer i helgen och dom tar alltid med sig miljoner onyttigheter som vi sen måste äta upp :( SUCK. Vad sägs om att bli påtvingad 1 kilo Chips och 2 petflaskor Coca Cola och en chokladask??? Vi vill inte direkt ha detta, men hans mamma tar ju inte direkt ett nej och det känns ju synd att slänga. Inget ont mot henne, hon är underbar i övrigt. Konstigt nästan att man inte gått upp mer än två kilo.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej du! När får jag träffa dig? Jag åker till Linda imorgon och blir borta hela helgen (tom måndag). Vi kanske kan klämma in nåt nästa vecka? Jag är ledig onsdag kväll. :) Kram på dig!

2006-05-17 @ 19:22:22
Postat av: Sparkle

Nästa vecka vore perfekt för mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback