jobbig skoldag

Idag ska min grupp, som är kraftigt reducerad för tillfället hålla i en 2 timmars lektion. Känns jättejobbigt. Satt uppe till två i natt och försökte förbereda, ska fortsätta lite nu på morgonen innan jag ska iväg.

Ikväll åker jag till K igen, ska jobba igen på fredag. Hoppas jag får pengar den här månaden för det jag jobbade förra veckan. Vore skönt, för jag känner mig lite fattig just nu när linserna ska betalas nästa vecka :( Sen ska jag ju fixa håret och köpa klänning oxå till bröllopet.


För övrigt har jag funderat på varför de där två kilona jag gått upp har satt sig på magen? I ärlighetens namn var det inte till min förvåning att vågen visade mer än den brukade. Att allt satte sig på magen var ju en tydlig indikation. Nu får jag försöka hålla mig till lite nyttigare kost, för beach 2006 är ju upcoming. Förutsatt att det blir nån sommar vill säga.

Sen undrar jag varför jag lyckades göra så äckligt kaffe idag!? Vill ha gott kaffe ju så jag orkar med dagen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det sätter sig väl oftast på magen. Särskilt då man ätit "dålig" mat (onyttig kanske det heter) har jag hört men vad vet jag :-D

Postat av: Sparkle

det är säkert så

2006-05-19 @ 00:14:16
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback