Kära Dagbok

Detta har hänt:

Efter att jag jobbat i fredags träffade jag på K. Kände mig inte särskilt fräsch i jobbkläderna, men vi var hungriga och gick och åt på ett utefik. Jättetrevligt. Sen kollade vi runt lite på stan. På kvällen åkte vi till K:s mamma.

Lördag: K och jag hyrde en bil och åkte och hälsade på mina föräldrar. Vi blev förmodligen lurade av biluthyrarna har vi kommit fram till, men nu vet vi till nästa gång. Vi stannade några timmar hos mina föräldrar sen åkte vi tillbaka och hjälpte K:s mamma att handla. På kvällen myste vi och kollade på film.

Söndag: Vi åkte tillbaka till Etuna, sen gick vi till mc donalds och fikade lite och kollade lite shopping. Jag har fått för mig att jag vill ha ett par lacoste skor, men det fanns ingen butik som sålde det i Eskilstuna City tyvärr. Kanske har de i Tuna Park.

Måndag: Åkte tillbaka till Uppsala tidigt. Sen föreläsning. Orkade inte vara kvar på sista delen av föreläsningen. Åkte hem och la mig och sov en timme. Har varit så trött de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback