Allt som hänt sen sist + en katastrof

vet inte när jag egentligen bloggade sist. Det var ett tag sen.

Onsdagen: Förmodligen den sista dagen jag pluggade på biblioteket i Uppsala. Det kändes som en helt perfekt avslutning. Träffade massa vänner där hela dagen och träffade en del jag inte träffat på ett år. Helt underbart.

Torsdagen: Pluggade det sista inför tentan och åkte till Jane.

Fredagen: Tentan. Vet ärligt talat inte alls hur det gick. Flydde efter den och har inte pratat med någon om den. Är väldigt orolig för en fråga.

Efter tentan skulle jag och Jane gå och shoppa. Det blev en katastrof kan jag säga. I 45 minuter fick jag försöka få ut pengar och skaffa växel för att låsa in mina väskor på centralen. Sen efter det skulle vi gå till gallerian och äta. Vi bestämde oss för att äta på den nedersta våningen i gallerian (Stockholm) och det blev en halvtimmes krångel. När jag äntligen fick maten, som jag egentligen inte ville ha. Det var mitt fjärdehandsval, men allt annat var slut. Ja när jag äntligen började äta fick jag såna magkramper av maten att jag trodde jag skulle behöva hämtas med ambulans. Jag kunde inte gå upprätt. Höll sen på att kräkas på golvet i gallerian när vi försökte ta oss därifrån. EN REN JÄVLA KATASTROF. Vi spenderade en halvtimme i trappan på bottenplan och till sist kunde jag röra mig lite iaf så vi gick långsamt till H&M i gallerian. Sen efter ytterligare en halvtimme kunde jag gå upprätt. Efter 1,5 timme kom shoppinglusten iaf tillbaka och då var det i princip dags att åka hem. Hann iaf shoppa lite innan.

Ett tips:

ÄT ALDRIG MAT PÅ NEDERSTA VÅNINGEN I GALLERIAN i STHLM. De borde anmälas till hälsovårdsmyndigheten. Eller nåt. (Eller så var jag allergisk mot nåt i maten)

Mådde skumt hela kvällen och det är först idag som jag känner mig normal igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter inte direkt skoj att må så dåligt! Var det stället med pasta där vi åt en gång eller? Vad shoppade du??? Foton tack :-) Så jag ser hur det ser ut med foton i bloggen nu hehe

Postat av: Sparkle

Nä det är på nedersta våningen, inte på bottenplan, där vi åt.

2006-11-05 @ 12:32:39
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback