Är jag en hjältinna?

Jag har tänkt på att jag tycks betraktas som en hjältinna i mina bekantas ögon. Varför det? Jo, jag har fått jobb. En tjej jag knappt känner kom fram och frågade om det var sant att jag fått jobb, då sa hon "OMG, can I touch you" så gjorde hon det. Ja, hon sa det på engelska trots att hon är helt svensk. Har redan fått många förfrågningar om de behöver fler anställda på mitt jobb. Ryktet verkar ha spridit sig oxå, många som jag känner men inte berättat för kommer och frågar om mitt jobb. Det är roligt, men visste inte att det var en sån hjältebedrift att få ett jobb. Men ja, det kanske är det...!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så himla roligt! Beror det på att alla skräms med att det inte finns så mycket jobb nuförtiden? Alltid kul att få tag på något eftertraktat! Du är bäst!

Postat av: Anonym

Tack va rar du är :)

2006-11-13 @ 21:27:37
Postat av: Lena

Det e snyggt jobbat i tider som dessa :)

2006-11-14 @ 13:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback