Daniel Breiholtz och Vanna Rosenberg

Imorse vaknade jag till snöstorm och mindes två mycket märkliga drömmar jag haft under natten.

Den första drömmen involverade Daniel Breiholtz, känd från idol. Jag drömde att han jagade mig för att övertyga mig om att vara med i idol. Han jagade mig i bästa Police Story tappning. Över tågtak o.s.v. Mycket skum dröm.

Ännu märkligare var att han var på TV 4:s morgonprogram.

Nästa dröm handlade om jag träffade min absoluta favorit Vanna Rosenberg. (Anledningen till att jag drömde om henne var att jag läste om henne på Aftonbladet igår).

Hon är min absoluta favoritskådespelerska (sjunga kan hon ju oxå) i Sverige och det vore verkligen en ära att få träffa henne. I drömmen skulle hon vara med på nåt skumt möte som jag skulle hålla, verkade vara nån blandning av föräldramöte och klassmöte. Sen skulle jag försöka förklara för henne att jag var ett mycket stort fan,  men jag var så blyg.

Jaja, ut till verkligheten nu. Måste skynda mig till bussen. Ska till bibl och plugga inför tentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback